Dowiedz się jak skutecznie sprzedawać albumy oraz inne produkty i zwiększać swoje zarobki w branży foto. A jeśli już sprzedajesz – doszlifuj ten proces do perfekcji.
Nie wiesz od czego zacząć, żeby włączyć albumy do swojej oferty?
Próbujesz, ale Twoje propozycje są ciągle odrzucane?
Masz wątpliwości jak przedstawiać produkty w Twojej ofercie?
Pozbawiasz się szansy na dodatkowy zarobek
Nie podnosisz rangi swoich usług
Konkurujesz z innymi wyłącznie zdjęciami, a nie kompletną obsługą
To podstawowa zagwozdka. Dlatego klarownie przedstawimy Ci opcje, które masz oraz ich plusy i minusy. Samodzielnie zdecydujesz, który sposób sprzedaży będzie dla Ciebie najlepszy. Zaczniesz swoją drogę w kierunku segmentu premium. 🛣
Bez odpowiedniego prezentowania produktów na Twoich profilach będzie Ci ciężko przekonać Twoich klientów do produktów, które pierwszy raz widzą na oczy. Pokażemy Ci konkretne sposoby na włączenie albumów i innych produktów w opowiadanie o Twoich usługach. Tak, żeby stały się ich naturalną częścią. 📱
Prezentowanie albumów nie ma nic wspólnego z „wciskaniem” ludziom czegoś, czego nie potrzebują. Produkty to integralna część usługi foto, dlatego koniecznie przedstaw je klientom tak, by zrozumieli wartość i sens stojące za nimi. Wszystko sprowadza się do wielu istotnych detali – w kursie poznasz je wszystkie i nigdy więcej się nie „zatniesz”. 🤩
Sprzedaż nie kończy się na wystawieniu faktury. Liczy się kompletne doświadczenie, które serwujesz swoim klientom, a moment dostarczenia albumu jest niezwykle ważny. Pokażemy Ci na co zwrócić szczególną uwagę, żeby Twoi klienci zachwycili się efektem Waszej współpracy i stali się swoistymi „ambasadorami” Twojej marki foto. 👏
Sporo tego, prawda? Dlatego najlepiej, jeśli kolejne ulepszenia rozłożysz sobie w czasie.
Poprawiając to tu, to tam – rozwijaj swoją sprzedaż produktów i ulepszaj swój biznes foto. Z modułów wybierz ten aspekt, na którym najbardziej Ci zależy i działaj. A potem wróć do kursu, obejrzyj inny moduł i znowu – coś ulepsz.
Od lat tworzę doszlifowane produkty. Prowadzę Crystal Albums od 2010 roku. W ciągu kilku lat kompletnie przeobraziłem firmę poprzez stworzenie nowej oferty, procedur, sposobu działania i przeprowadzając wiążący się z tym wszystkim rebranding. Dziś, bazując na tym doświadczeniu pomagam fotografom rozwijać ich kreatywne biznesy.
Jestem ambitną fotografka z parciem na ulepszanie – zarówno warsztatu jak i oferty. Zaczęłam zajmować się fotografią w 2010 roku. Od tamtej pory doskonalę swoje techniki sprzedażowe, ale też łączę prowadzenie biznesu przynoszącego zyski z emocjonalną duszą artysty. Dzielę się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami z innymi fotografami w ramach pracy w Crystal Albums.
Zobacz jakie tematy zostaną poruszone w kursie.
1.1 Witaj w kursie, 1.2 Zarys kursu i cele, 1.3 Materiały dodatkowe
2.1. Wstęp, 2.2 Album jako element pakietu, 2.3 Album jako dodatek do wykonanej sesji, 2.4. Twoje przekonanie na temat albumów i sprzedaży,
3.1 Wstęp, 3.2 Po pierwsze – opowiadaj o albumach, 3.3 Po drugie – włącz albumy w swoją narrację, 3.4 Po trzecie – unboxing i backstage, 3.5 Po czwarte – album tak samo ważny jak Twój aparat, 3.6 Podsumowanie przytoczonych pomysłów, 3.7 Harmonogram – usprawnij swoje działania w social media
4.1. Wstęp, 4.2. Strona główna, czyli lokowanie produktu (albumu), 4.3. Blog, czyli opowiadanie o wartości albumu, 4.4. Dedykowana podstrona o produktach, czyli szczegóły oferty, 4.5 Oferta wysłana mailem – oczaruj klientów
5.1 Wstęp – znajdź swoją wisienkę na torcie, 5.2 Zlecenia ślubne – działania rozłożone w czasie, 5.3. Zlecenia rodzinne / lifestyle – rozmowa o albumach przy okazji „mniejszych” sesji, 5.4 Kontakt jedynie mailowy
6.1 Wstęp – fotograficzny UX, 6.2 Doręczenie osobiste, czyli największy UXowy kaliber rażenia, 6.3 Paczka – sposób zapakowania, który urzeka, 6.4 Po dostarczeniu, czyli wisienka na torcie
47 minut samych konkretów
Nie musisz poświęcać godzin – nie o to tu chodzi. Dowiedz się wszystkiego co istotne i przejdź do działania!
13 lekcji wideo
Wysokiej jakości wideo, które przyjemnie się ogląda. Wszystko o czym mówimy jest dodatkowo zilustrowane slajdami.
Zawsze pod ręką
Mini-kurs dostępny jest cały czas w naszym panelu zamówień. Jeśli pojawią się jakiekolwiek wątpliwości – masz go na wyciągnięcie ręki.
W ramach członkostwa Crystal Academy
Stagnacja zabija biznesy powoli. Dlatego dostarczamy kompletną wiedzę oraz materiały, które pomogą Ci rozwinąć biznes, dopieścić promocję i zapomnieć o zleceniach, które wysysają Twoją energię – nie przynosząc oczekiwanych zysków. Wierzymy, że nie ma innej drogi niż rozwój. Lecisz z nami? 🚀