Naucz się przygotowywać oferty, które znacznie zwiększają Twoje szanse na zdobycie zlecenia, podkreślają Twój autorytet i segment premium Twoich usług.
Wysłanie cennika,
zamiast oferty
Cennik to nie oferta. Waląc prosto z mostu cenami sugerujesz, że pieniądze to jedyny istotny aspekt Twoich usług foto – sprowadzasz wszystko do postrzegania przez pryzmat ceny. Skoro taką narrację narzucasz, klient wybierze kogoś, kto jest po prostu tańszy. Czy walczenie ceną Ci odpowiada?
Zmarnowanie szansy
na zwiększenie zaufania
Nie wychodź też z założenia, że klient nie ma żadnych pytań ani wątpliwości co do Twoich usług. Wręcz przeciwnie – ma teraz najwięcej, bo zrobił pierwszy krok w kierunku zakupu. Jeśli ich nie rozwiejesz, Twoje usługi pozostaną dla niego tylko cyframi z dopiskiem „zł”.
Brak podkreślenia segmentu Twoich usług
Jak odróżniasz usługi premium od pozostałych? W tych pierwszych każdy detal jest opisany, skrupulatnie przedstawiony, a cały proces jest przedstawiony od początku do końca – ze szczegółami, prawda? A czy to samo możesz powiedzieć o formie, w jakiej przedstawiasz swoją ofertę, gdy klient o nią zapyta?
Zatarcie faktu, że oferujesz usługę na zamówienie
Umówmy się – usługi foto to usługi szyte na miarę, dopasowane do oczekiwań i uwzględniające indywidualne preferencje. Taka narracja powinna wylewać się z Twojej oferty. Czy wiesz jak o to zadbać?
Wszystko oprzemy na gotowych szablonach ofert, do których otrzymasz dostęp. Szablony te to 89 slajdów w formacie PowerPoint i Keynote, które możesz łatwo dopasować do swoich potrzeb. Zawierają fotografie, które możesz wykorzystać oraz propozycje tekstów.
Wysokiej jakości produkty (takie jak albumy) nie tylko dają Ci szansę na dodatkowy zarobek, ale też pozycjonują Twoje usługi jako segment premium. Ale musisz odpowiednio je przedstawić. Pokażemy Ci na co zwrócić uwagę i jak sprawić, by produkty były naturalną i pożądaną częścią Twojej oferty.
Skrupulatnie przejdziemy przez każdy detal zawarty na każdym z slajdzie. Poznasz cel stojący za każdym z nich, co pozwoli Ci idealnie dopasować ofertę do siebie, na późniejszym etapie kursu. Wszystko w oparciu o cele, które chcesz osiągnąć, a nie wprowadzanie zmian dla… zmian.
W całym kursie skupiamy się na patrzeniu oczami Twojego potencjalnego klienta. A to, co widzi zamglone jest wieloma wątpliwościami, dlatego będziemy je rozwiewać. To najważniejsze w ofercie – wychodząc na przeciw kolejnym pytaniom zyskasz naprawdę sporo zaufania.
Sporo tego, prawda? Dlatego najlepiej, jeśli kolejne ulepszenia rozłożysz sobie w czasie.
Poprawiając to tu, to tam – rozwijaj swoją sprzedaż produktów i ulepszaj swój biznes foto. Z modułów wybierz ten aspekt, na którym najbardziej Ci zależy i działaj. A potem wróć do kursu, obejrzyj inny moduł i znowu – coś ulepsz.
Jestem ambitną fotografką z parciem na ulepszanie – zarówno warsztatu jak i oferty. Zaczęłam się zajmować się fotografią w 2010 roku. Od tamtej pory doskonalę swoje techniki sprzedażowe, ale też łączę prowadzenie biznesu przynoszącego zyski z emocjonalną duszą artysty.
Z klientem pracuję jednak już od 14 lat, zdobywając po drodze doświadczenie m.in. w Cyfrowym Polsacie. Dzielę się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami z innymi fotografami w ramach pracy w Crystal Albums i Crystal Academy.
Zobacz jakie tematy zostaną poruszone w kursie.
1.1 Witaj w kursie, 1.2 Zarys kursu i cele
1. Oferta jaką odgrywa rolę i po co w ogóle to wszystko?, 2. Jak będziemy pracować? Szablony ofert
1. Przygotowanie pliki, 2. Fonty (czcionki) – jak je zainstalować?, 3. Slajd tytułowy, 4. O mnie, 5. Referencje, 6. Motto/slogan, 7. Jak działam?, 8. Albumy i produkty – wstęp, 9. Przedstawienie produktu, 10. Strona tytułowa produktu, 11. Unikalne cechy produktu, 12. Personalizacja albumów i produktów, 13. Upselling – zestaw albumów, pudełka na album, 14. Wzornik, 15. Przerywnik, 16. Pakiety, 17. Pakiety – kiedy chcesz sprzedawać albumy jako dodatek, 18. Najczęściej zadawane pytania (FAQ), 19. Wezwanie do działania (CTA), 21. Eksport i zmniejszanie rozmiaru pliku,
1. Wstęp, 2. Zdjęcia, teksty – czyli krótkie przypomnienie, 3. Kolorystyka, 4. Fonty (czcionki), 5. Struktura, 6. Layout,
Podsumowanie i wsparcie
Blisko 3 godziny nagrań wideo
Dostępnych o każdej porze dnia i nocy
Pakiet edytowalnych szablonów
ofert usług foto
W formacie PowerPoint oraz Keynote
Zdjęcia produktowe
Z możliwością wykorzystania w ofercie
Nasze propozycje konstrukcji pakietów
Pomogą Ci to wszystko złożyć w całość
Gotowe teksty
...które możesz śmiało wykorzystać lub zmodyfikować
W ramach członkostwa Crystal Academy
+ dostęp do:
Stagnacja zabija biznesy powoli. Dlatego dostarczamy kompletną wiedzę oraz materiały, które pomogą Ci rozwinąć biznes, dopieścić promocję i zapomnieć o zleceniach, które wysysają Twoją energię – nie przynosząc oczekiwanych zysków. Wierzymy, że nie ma innej drogi niż rozwój. Lecisz z nami? 🚀