Masz zapytanie o sesję?
Gratulacje!

...ale przed czy potrafisz uniknąć tych błędów?

Wysłanie cennika,
zamiast oferty


Cennik to nie oferta. Waląc prosto z mostu cenami sugerujesz, że pieniądze to jedyny istotny aspekt Twoich usług foto – sprowadzasz wszystko do postrzegania przez pryzmat ceny. Skoro taką narrację narzucasz, klient wybierze kogoś, kto jest po prostu tańszy. Czy walczenie ceną Ci odpowiada?


Zmarnowanie szansy
na zwiększenie zaufania


Nie wychodź też z założenia, że klient nie ma żadnych pytań ani wątpliwości co do Twoich usług. Wręcz przeciwnie – ma teraz najwięcej, bo zrobił pierwszy krok w kierunku zakupu. Jeśli ich nie rozwiejesz, Twoje usługi pozostaną dla niego tylko cyframi z dopiskiem „zł”.


Brak podkreślenia segmentu Twoich usług

Jak odróżniasz usługi premium od pozostałych? W tych pierwszych każdy detal jest opisany, skrupulatnie przedstawiony, a cały proces jest przedstawiony od początku do końca – ze szczegółami, prawda? A czy to samo możesz powiedzieć o formie, w jakiej przedstawiasz swoją ofertę, gdy klient o nią zapyta?


Zatarcie faktu, że oferujesz usługę na zamówienie

Umówmy się – usługi foto to usługi szyte na miarę, dopasowane do oczekiwań i uwzględniające indywidualne preferencje. Taka narracja powinna wylewać się z Twojej oferty. Czy wiesz jak o to zadbać?


Każdy błąd zmniejsza Twoje szanse na zdobycie zlecenia, a w konsekwencji spowalnia Twój rozwój.

Dlatego najwyższy czas się zabrać za ten decydujący element, jakim jest przemyślana oferta usług foto.

CZAS TO WSZYSTKO UPORZĄDKOWAĆ!

Poznaj proces przygotowania wzorowej oferty usług foto

Nie będziesz zaczynać od zera


Wszystko oprzemy na gotowych szablonach ofert, do których otrzymasz dostęp. Szablony te to 89 slajdów w formacie PowerPoint i Keynote, które możesz łatwo dopasować do swoich potrzeb. Zawierają fotografie, które możesz wykorzystać oraz propozycje tekstów.

Zobaczysz jak sensownie wpleść produkty fizyczne


Wysokiej jakości produkty (takie jak albumy) nie tylko dają Ci szansę na dodatkowy zarobek, ale też pozycjonują Twoje usługi jako segment premium. Ale musisz odpowiednio je przedstawić. Pokażemy Ci na co zwrócić uwagę i jak sprawić, by produkty były naturalną i pożądaną częścią Twojej oferty.

Omówimy każdy pojedynczy slajd


Skrupulatnie przejdziemy przez każdy detal zawarty na każdym z slajdzie. Poznasz cel stojący za każdym z nich, co pozwoli Ci idealnie dopasować ofertę do siebie, na późniejszym etapie kursu. Wszystko w oparciu o cele, które chcesz osiągnąć, a nie wprowadzanie zmian dla… zmian.

Poznasz perspektywę Twojego klienta


W całym kursie skupiamy się na patrzeniu oczami Twojego potencjalnego klienta. A to, co widzi zamglone jest wieloma wątpliwościami, dlatego będziemy je rozwiewać. To najważniejsze w ofercie – wychodząc na przeciw kolejnym pytaniom zyskasz naprawdę sporo zaufania.

Stopniowo ulepszaj swój proces sprzedaży

Sporo tego, prawda? Dlatego najlepiej, jeśli kolejne ulepszenia rozłożysz sobie w czasie.

Poprawiając to tu, to tam – rozwijaj swoją sprzedaż produktów i ulepszaj swój biznes foto. Z modułów wybierz ten aspekt, na którym najbardziej Ci zależy i działaj. A potem wróć do kursu, obejrzyj inny moduł i znowu – coś ulepsz.



Plan kursu

Zobacz jakie tematy zostaną poruszone w kursie.


1.1 Witaj w kursie, 1.2 Zarys kursu i cele

1. Oferta jaką odgrywa rolę i po co w ogóle to wszystko?, 2. Jak będziemy pracować? Szablony ofert

1. Przygotowanie pliki, 2. Fonty (czcionki) – jak je zainstalować?, 3. Slajd tytułowy, 4. O mnie, 5. Referencje, 6. Motto/slogan, 7. Jak działam?, 8. Albumy i produkty – wstęp, 9. Przedstawienie produktu, 10. Strona tytułowa produktu, 11. Unikalne cechy produktu, 12. Personalizacja albumów i produktów, 13. Upselling – zestaw albumów, pudełka na album, 14. Wzornik, 15. Przerywnik, 16. Pakiety, 17. Pakiety – kiedy chcesz sprzedawać albumy jako dodatek, 18. Najczęściej zadawane pytania (FAQ), 19. Wezwanie do działania (CTA), 21. Eksport i zmniejszanie rozmiaru pliku,

1. Wstęp, 2. Zdjęcia, teksty – czyli krótkie przypomnienie, 3. Kolorystyka, 4. Fonty (czcionki), 5. Struktura, 6. Layout,

Podsumowanie i wsparcie


PODSUMUJMY

Co dostaniesz w ramach kursu?


Blisko 3 godziny nagrań wideo

Dostępnych o każdej porze dnia i nocy

Pakiet edytowalnych szablonów
ofert usług foto

W formacie PowerPoint oraz Keynote

Zdjęcia produktowe

Z możliwością wykorzystania w ofercie

Nasze propozycje konstrukcji pakietów

Pomogą Ci to wszystko złożyć w całość

Gotowe teksty

...które możesz śmiało wykorzystać lub zmodyfikować

Kurs online „Jak przygotować wzorową ofertę usług foto?”


W ramach członkostwa Crystal Academy


  • 32 lekcje (blisko 3 godz.)
    w wysokiej jakości wideo – dostępne o każdej porze
  • Pakiet edytowalnych szablonów
    ofert usług foto,
    w formacie PowerPoint oraz Keynote
  • Zdjęcia produktowe
  • Nasze propozycje konstrukcji pakietów
  • Gotowe teksty

+ dostęp do:

  • Kursów wideo dla fotografów
  • Odcinków serii o obsłudze klienta w branży foto "Margo Knows Best"
  • Zapisów transmisji LIVE z ekspertami
  • eBooków
  • Bazy materiałów dodatkowych PDF
  • #crystalmeeting – fotograficznych spotkań online na żywo.
  • Ofert limitowanych na produkty Crystal Albums

Więcej kursów i wiedzy, która pomoże Ci stać się fotografem premium

Stagnacja zabija biznesy powoli. Dlatego dostarczamy kompletną wiedzę oraz materiały, które pomogą Ci rozwinąć biznes, dopieścić promocję i zapomnieć o zleceniach, które wysysają Twoją energię – nie przynosząc oczekiwanych zysków. Wierzymy, że nie ma innej drogi niż rozwój. Lecisz z nami? 🚀